خرید از سراسر دنیا


» یه روز خوب میاد بالاخره

یه روز خوب میاد بالاخره

سلام


اولا که امیدوارم حال دلتون خوب باشه و همچنین امیدوارم افسرده نباشید!!!

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

شاید شما هم مثل خیلی های دیگه دنبال این هستید که بفهمید چطور می‌توانید یک روز خوب داشته باشید و از غفلت و سکون و تکرار کردن روزهای گذشته فرار کنید!

1-زندگی یعنی همین الان

دیروز که گذشت و نمی شود که کاری با آن کرد، فردا هم که هنوز نیامده است و معلوم نیست چه اتفاقی قرار است بیفتد! پس چه چیزی در مشتمان میماند؟ همین امروز؟ نه! آن چیزی که برای شما باید ارزش داشته باشد همین لحظه ای است که دارید این متن را می خوانید!

چون اگر بخواهید به امروز فکر کنید پس شروع کار را به ساعتی دیگر می اندازید و ساعتی دیگر هم باز هم آن را پشت گوش می اندازید و امروز را نیز از دست خواهید داد! چه بد!! فردا نیز کارهای امروز را تکرار می کنید و این پشت گوش انداختن ها آنقدر تکرار می شود تا اینکه یک سال از عمرمان کلا از بین می رود.

وقتی می گویند در لحظه زندگی کنید یعنی همین! یعنی زندگی نه 1 ساعت پیش است و نه 1 ساعت دیگر، بلکه زندگی هم اکنون است، اگر الان کاری انجام دادید که دادید وگرنه 1 ساعت دیگر ارزش هم اکنون را ندارد و البته نکته ای بسیار مهم که باید بدانیم اینست که درد امروز، درد فردا هم است و قرار نیست در آینده مشکلات حل بشوند! مشکلات هرگز خود به خود حل نخواهند شد و باید توسط شما و اکنون حل بشوند البته باید بدانیم منظور شما از داشتن روز خوب چیست؟ بنظر من یعنی تلاش برای شادتر بودن و از زندگی نهایت استفاده را بردن. و اما چگونه می توان خوشحال تر بود؟ احتمالا با برداشتن موانع و حل مشکلات و سرگرم بودن و ساختن آینده.


2-ساعت 11 و 23 دقیقه شب


نگاهی به ساعت بیندازید، ساعت چند است؟ آیا ساعت 6 و 52 عصر است؟ یا 8 صبح یا 10 و 46 دقیقه؟ چه فرقی می کند؟ شب و روز تنها نتیجه گردش زمین به دور خودش است و این نباید برای شما اهمیتی داشته باشد

برخی می گویند دیگر ساعت 4 عصر شد و امروز هم تمام شد و فایده ای ندارد! چقدر احمقانه است که فکر کنیم چون ساعت 4 یا 9 عصر است دیگر نمی‌توان یک روز خوب داشت

اگر تنها 2 صفحه کتاب بخوانید شما نسبت به دیروزی که لای هیچ کتابی را باز نکرده اید، روز بهتری داشته اید و این یعنی موفق تر بوده اید!

اگر تنها یک قدم کوچک به سمت هدفتان بردارید یا کمی با خانواده شادتر باشید و آنها را بخندانید پس شما موفق تر از دیروزتان بوده اید.

بیکار ننشینید به زندگیتان جذابیتی بدهید و این نیازمند پول نیست، کافیست کمی بخندید یا 1 صفحه کتاب خوب بخوانید یا چند کلمه انگلیسی یا هرزبانی که دوست دارید، یاد بگیرید.

و نکته مهم این که فراموش نکنید که قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود! و جوی کوچکی که امروز درست می کنید اگر تداوم داشته باشید روزی به رودخانه تبدیل خواهد شد.

نیاز نیست که به داشتن روز خوب فکر کنید، بیشتر به این فکر کنید که لحظات خوبی داشته باشید و زندگیتان را قدم به قدم بسازید.


3-برای هیچ و پوچ دنیا


فرض کنید در جاده در حال حرکت هستید، شب است، سرعتتان فوق العاده بالاست! ناگهان تایر اتومبیلتان میترکد و تمام!

فرض کنید داروی اشتباه خطرناکی می‌خورید و تمام!

فرض کنید با دوستانتان به کوهستان رفته اید ناگهان پایتان درد شدیدی می گیرد، نگاهی می اندازید و ماری سمی را می بینید که پایتان را نیش زده است، حالت تهوع می گیرید دوستانتان نمی توانند شما را به موقع برسانند و تمام!

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

هزاران حادثه روزانه در کمین ماست! دنیا واقعا هیچ و پوچ است، یک ویروس نانومتری میتواند به راحتی جان شما را بگیرد

قرار نیست به جایی برسیم، همه ما به روش خاصب و در زمان خاصی خواهیم مرد و هیچکس آنقدر جرئت ندارد که بتواند این را تکذیب کند چون دروغ می گوید!

مرگ هر لحظه در کمین ماست! هر لحظه! آیا اگر امروز بمیرید کسی از شما و تلاش هایتان یاد خواهد کرد؟ آیا توانستید دلی را زنده کنید؟ آیا درختی در زمین نشاندید؟ همه ما خواهیم مرد و اگر دارید این متن را

می خوانید پس برایتان خوشحالم! نیاز نیست نیمه پر یا خالی لیوان را ببینید بیشتر به این بیندیشید که شما یک لیوان دارید و هنوز زنده اید پس آن را از آب لبریز کنید! شاد باشید و دیگران را نیز تشویق کنید تا زندگی کنند و شاد باشند.


4- خط فکری جوانی که نامش محمد است


سعی می کنم طوری زندگی کنم تا زمانی که همه چیز به آخرش رسید احساس عزت و آرامش کنم، نه احساس بدبختی!

این خط فکری جوانی ناشناس به اسم محمد است

شاید خط فکری شما این باشد

امروز کاری می کنم تا خدا از من راضی باشد یا شاید به این فکر کنید که دنیا که دو روز بیشتر نیست یا شاید به این فکر کنید که امروز آخرین فرصت توست و...

باید خط فکری داشته باشید تا بتوانید هدف داشته باشید، باید زندگیتان یک معنایی داشته باشد تا بتوانید یک روز خوب را برای خودتان خلق کنید

اصلا همین که می خواهید روز خوبی داشته باشید خودش یک تفکر است و به تبع آن دنبال هدف و مقصد و راهی می گردید تا شادتر باشید و روز خوبی بسازید.

و اما نکته مهمی که باید توجه کنید این است که اگر خط فکری خاصی دارید و زندگیتان را بر اساس فکر خاصی بنا می کنید باید بدانید برخی از خط فکری ها ما را مستقیم به ته قبر خواهند کشید، مثلا اینکه دائما به این فکر کنید که باید از زندگی لذت ببرم این روز خوبی برای شما

نمی سازد بلکه یا شما را به زندان می کشاند یا بیمارستان یا کنج تیمارستان. این مهم است که بفهمید لذت بردن از برخی چیزها مثل مواد و... با شاد بودن و خوشبخت بودن فرق دارد.


5-سگ سیاه


یک سوال!

چقدر دشوار است که برای شخص خاصی آرزوی داشتن روزی خوب کنی در حالی که می دانی دائما به این فکر می کند که چگونه از پوچی فرار کند؟

اگر از شما بخواهم که 3 دقیقه به هیچ سگ سیاهی فکر نکنید آیا

می توانید موفق شوید؟ کافیست تلاش کنید از همان لحظه سگ های سیاه از سر و کله شما بالا خواهند رفت!

اگر دائما به این فکر کنید که چگونه از پوچی و از تباهی فرار کنید، این سگ های سیاه بیشتر و بیشتر ذهن شما را می خورند

پس مراقب سگ های سیاه زندگیتان باشید!


6-برنامه ریزی


برنانه ریزی برای یک روز خوب لازم است اما نه آنقدری که اگر برنامه ای ندارید دیگر هیچ کاری نکنید و البته یادتان باشد که برنامه ریزی

3 دقیقه بیشتر طول نخواهد کشید، کافیست بدانید می خواهید چکار کنید و کجا هستید و کجا بوده اید و چکار کرده اید تا بتوانید در عرض چند دقیقه برنامه ریزی کنید.


7- آنقدر کار ریخته که خسته خواهید شد


کتاب بخوانید، یک محتوای آموزشی را دنبال کنید، شروع به پایه ریزی یک کار یا یک شبکه آموزشی کنید، فیلم مستند ببینید، با خانواده وقت بگذرانید، باغبانی کنید، سرکارتان لبخند بزنید یا کار راه بیندازید

و هزاران کار دیگر! تنها کارهایی که نباید بکنید این است که وقت تلف نکنید و کمالگرا نباشید!


پایان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده