دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» 5 پیشنهاد برای شروع یک روز استثنایی

5 پیشنهاد برای شروع یک روز استثنایی

5 پیشنهاد برای شروع یک روز استثنایی


مارکوس اورلیوس امپراطور فیلسوف رومی می‌گفت : "وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید، به این فکر کنید که چه امتیاز با ارزشی است که زنده هستید - نفس می‌کشید، فکر می‌کنید، لذت می‌برید و عشق می‌ورزید."

البته، همه مثل امپراتور رم با قدرت و امتیاز از خواب بیدار نمی‌شوند، اما پادشاه فیلسوف همچنان نکته‌ای داشت. آنچه ما ابتدا پس از بیدار شدن از خوابمان فکر و احساس می‌کنیم، می‌تواند ما را تا پایان روز تحت تاثیر قرار دهد. پنج محرک مثبت برای شروع روزتان:


1. امروز با بهترین حالت خودم، به خودم و دیگران احترام خواهم گذاشت.


در محل کار، با آشنایان در فضاهای مختلف در طول روز و روابط صمیمی - با انرژی، ذکاوت، و شوخ‌طبعی ملایم، راه زیادی برای انرژی بخشیدن به هر اتاقی که در آن هستید، وجود دارد. این کار هوشیاری، توجه و تعادل بین صحبت کردن و گوش دادن، و همچنین توجه به آنچه دیگران به میز می‌آورند را می‌طلبد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


2. "این نور کوچک من است، می‌خواهم بدنیا بتابم."


هرگز فراموش نخواهم کرد که در یک جلسه هیئت مدیره که کمی خسته کننده بود و همکاران در مواضعی نسبتاً محکمی قرار داشتند، یکی از اعضای قدیمی ناگهان شروع به خواندن شعر این سرود حقوق مدنی کرد. این لحظه عمیق و تکان دهنده بود، و به ما فرصت داد تا نفس بکشیم و بر روند، چشم انداز و ماموریت خودمان بیندیشیم. من نمی‌گویم "این شعر را در جلسه بعدی تان بخوانید." می‌گویم این همکار ما در آن روز با خلاقیت و وضوح خود بر همه ما تابید. بگذارید نور خودتان را به روش خودتان به دیگران نشان دهید تا به ساختن دنیایی مهربان تر و ملایم تر برای زندگی کردن کمک کنید.


3. با سپاسگزاری، برای دیدن هدایای کوچکی که بخشی از این روز هستند، آماده‌ام.


تحقیقات روان‌شناسی مثبت نگر نشان می‌دهد که سپاسگزاری به شدت با شادی بیشتر مرتبط است. کمی خوش‌بینی و قدردانی از چیزهای کوچک زندگی، اغلب در شتاب فرساینده و فوری این روزهای پراسترس ما، نادیده گرفته می‌شود. مطالعات نشان می‌دهد که تشکر کردن افراد به صورت شفاهی، در یادداشت یا حتی ذهنی، احساس سپاسگزاری، خوش‌بینی و شادی را پرورش می‌دهد.


4. امروز کاری خواهم کرد تا زندگی را سرگرم‌کننده تر کنم.


زدن جرقه‌ای به روند خسته‌کننده امور شاید همیشه توسط همه درک یا تقدیر نشود، اما اگر شما توانایی انجام آن را دارید، چرا وضعیت را کمی سرگرم‌کننده‌تر یا حداقل کمتر "الگویی" نکنید؟ تزریق شوخ‌طبعی ملایم می‌تواند کمی لطافت به سختی‌های زندگی ببخشد.


5. من با هیجان و شور و شوق به استقبال این روز می‌روم.

به یاد آوردن چند لحظه مثبت در پایان شب، برای تعادل بخشیدن به لحظات ناخوشایند کمک می‌کند تا هیجان و شور و شوق خود را برای روز بعد و روزهای پس از آن حفظ کنیم.


نتیجه گیری


با شروع صبح با یک نگرش مثبت ، انتظارات مثبت از خود و خدای خود داشتن ، انرژی و انگیزه بیشتر به خود دادن ، زندگی را برای خود و اطرافیان راحت تر کنیم.


منبع psychology today

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده