خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند توصیه قبل از انتخاب همسر

چند توصیه قبل از انتخاب همسر

بسم الله الرحمن الرحیم 


باسلام

در خدمت شما هستیم با چند توصیه طلایی از متأهل ها به مجردها ، مخصوصاً مجردهایی که در شرف برقراری رابطه هستند.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

سوال:

باتوجه به تجربه ازدواجی که داشتید چه نکته یا توصیه ای برای مجردها دارید؟


کاربر ۱ نوشت : 

بنظرم همیشه و در هر زمان با شریکتان صادق و روراست باشید. یادتان باشد که با یک دروغ،حتی دروغی کوچک می تواند اعتماد همسرتان را نسبت به شما از بین ببرد و اگر اعتماد او از بین رفت ممکن است هرگز مثل قبل نشود.

گاهی صادق بودن سبب می شود جر و بحث بینتان بوجود بیاید اما در طولانی مدت هیچ چیز مثل اعتماد به کارتان نمی آید.


کاربر ۲ نوشت: 

قبل از هر تصمیمی با همسرتان هماهنگ کنید . ممکن است دوستانتان ، خانواده پدریتان و ... شما را مورد تمسخر قرار بدهند و شما را زن ذلیل بخوانند اما این ترس نیست این احترام گذاشتن به همسرتان است و باعث می شود همسرتان به شما احترام متقابل بگذارد .

یادتان باشد که هماهنگ کردن با اطلاع دادن فرق دارد.


کاربر۳ نوشت:

قبل از ازدواج در مورد فرزند آوری و تعداد فرزندانتان با هم مشورت کنید شاید پس از ازدواج همسرتان فرزندی نخواهد و شما چند فرزند بخواهید و این سبب می شود روابطتان به جدل و دعوا ختم شود.


کاربر ۴ نوشت :

قبل از انتخاب همسر بدترین روزهای زندگیتان را بیاد بیاورید . حال و هوایتان در آن روزهای طوفانی چطور بود؟ قبل از انتخاب بیاد داشته باشید که باید شخصی را انتخاب کنید که بتواند بدحالی های شما را در روزهای طوفانی تحمل کند و شما نیز باید بتوانید میزان خشم و از کنترل خارج شدن همسرتان را تحمل کنید پس گزینه ای انتخاب کنید که بتوانید باهم سازش کرده و یکدیگر را درک کنید.


کاربر ۵ نوشت :

همیشه یادتان باشد و مراقب باشید که رابطه ای که میخواهید ایجاد کنید و آن را احتمالا تا پایان عمرتان دوام ببخشید ، بایستی فقط برای خودتان و همسرتان باشد ، لازم است که مراقب باشید روابط و تعاملات خصوصیتان را برای هیچکس ، حتی پدر و مادرهایتان (تا آنجایی که خطری برای حیثیت،جان و مال شما نداشته باشد) بازگو نکنید .

کاربر ۶ نوشت :

اگر همسرتان به دلایل شخصی و یا کاری شب ها نمی تواند درست بخوابد و دوست دارید که تختتان جدا باشد پس بی درنگ تخت خوابتان را جدا کنید تا بتوانید به درستی بخوابید . اگر شب تنها دو ساعت بخوابید و بقیه شب را بخاطر خروپف های همسرتان بیدار شوید ، نمیتوانید در کل روز بعد برای او همسر خوبی باشید .


کاربر ۷ نوشت :

ازدواج به این معنا نیست که شما بعد از ازدواج تنها نخواهید بود ، این تضمین شده نیست ممکن است بیشتر احساس تنهایی کنید .


کاربر ۸ نوشت :

فراموش نکنید که نکاتی که بقیه دوستان ذکر کردند فقط برای زندگی خودشان پاسخ داده است ، شما برای حل مشکلاتتان باید در همسرداری خبره شوید و خودتان را با شرایط سازگار کنید البته نه تا جایی که به زندگی خودتان آسیب برسانید . هیچکس مهمتر از خودتان نیست .


آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

کاربر۹ نوشت :

عشق احساس نیست بلکه انتخاب است.


کاربر ۱۰ نوشت:

هزینه های عروسی خود را کنترل کنید وگرنه بعداً پشیمان خواهید شد .


نویسنده این مطلب :

عزیزان لطفا قبل از ازدواج مطمئن شوید که همسرتان رابطه خوبی با خانواده اش دارد و از خانواده فراری نیست.

در ضمن توجه کنید که همسرتان قبل از ازدواج زیر سایه پدر و مادر و یا برادر و یا شخص مورد اعتمادی بزرگ شده و رشد کرده باشد برخی از آقایان و خانم ها برای فرار از محدودیت های خانواده ، در دوران مجردی بصورت مستقل زندگی می کنند که اگر به تقوای آنها اعتماد ندارید لطفا ریسک ازدواج با آنها را نپذیرید .

همچنین قبل از ازدواج مطمئن شوید که همسرتان پرخاشگر و زودرنج نباشد ، همچنین مطمئن شوید که همسرتان قبل از ازدواج روابط پنهانی متعدد نداشته باشد.


نکته :

ازدواج برای حل مشکلات، بزرگ شدن ، آدم شدن و فرار از تنهایی و غیره نیست شما از چیزی که هستید احتمالا ۲۰ درصد حداقل بدتر خواهید شد پس برای فرار از مشکلات سراغ ازدواج نروید .

در ضمن عشق چیزی نیست که فقط یکبار بوجود بیاید و شخصی که شما انتخاب کرده اید تک و یکتا نیست لطفا نصحیت پذیر باشید تا زندگیتان برایتان تلخ نشود .


باتشکر از وبلاگ برترین ها





فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده