خرید از سراسر دنیا


» عشق به خود تنها با چند قدم

عشق به خود تنها با چند قدم

همراهان ارم بلاگ سلام

امیدوارم همیشه عاشق باشید

اسم عشق که میاد هممون ناخودآگاه بیاد آدم خاصی میفتیم و یا داستان لیلی و مجنون در ذهنمان مرور می شود و یا خاطرات شیرین یا شاید هم تلخ تو ذهنمون رژه میروند . 

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

برخی هم بیاد معشوق خاصی مثل کتاب می افتند و ....

اگر به شما بگویند عاشق چه کسی هستید ؟ تصویر چه کسی در ذهنتان مرور می شود؟ معشوقه شما کیست؟ این به خودتان مربوط است اما آیا تا به حال عاشق خودتان بوده اید؟ تصورتان از عشق به خود چیست؟ چرا باید عاشق خودم باشم؟

آیا می دانستید که اگر عاشق خودتان باشید خیلی از نگرانی ها و دلهره هایتان از بین خواهد رفت؟ اگر خودتان را دوست داشته باشید خیلی از کارها را انجام نخواهید داد و یا برعکس خیلی از کارها را انجام خواهید داد . اگر خودتان ،خودتان را بپسندید ، دیگر به خیلی از قضاوت هایی که در مورد شما می شود اهمیتی نمی دهید و هزاران خاصیت دیگر

چطور عاشق خودم باشم؟


۱-ببین چقدر خودت رو دوست داری؟


به درون خودت نگاه کن! کمی از بالا به کارای روزمرت نگاه کن ، چقدر به خودت می رسی؟ چقدر برای خودت شادی خلق می کنی؟ چقدر دنبال یادگیری هستی؟ چه مواد غذایی می خوری؟ نمازات رو می خونی؟ مدیتیشن داری؟ درسات رو می خونی؟ به اندازه کافی خواب داری؟ و ....


۲- چقدر از خودت بدت میاد


دوباره از بالا خودت رو قضاوت کن ، چقدر وقتت رو تلف می کنی؟ چه اندازه غم می خوری؟ چقدر کینه تو دلته؟ آدمایی که از آنها متنفری تعدادشون چندتاست؟ چقدر تنبلی؟ چقدر اهمال کاری ؟ چند تا سرگرمی مضر داری؟ چندتا رفیق ناباب داری؟ 


۳- بیا با عیب ها رو به رو بشیم 


خوب رو که از بد شناسایی کردی نوبت به این می رسه که با عیوب و کاستی هایمان رو به رو بشویم. قدم اول شناسایی آنها بود و حالا قدم دوم مبارزه و رفع کم و کاستی ها است .

اگر خودمان را دوست داشته باشیم هرگز خود را شایسته این نمی دانیم که به عنوان یک فرد بیکار یا تنبل و یا بی سواد و یا ... شناخته شویم. پس دست به کار شوید و ذره ذره عیوبتان را برطرف کنید .


۴- بیا بسازیم


حالا که شروع کردید و دارید مثل یک انسان موفق و سالم عیوب خود را برطرف می کنید ،همه چیز بهتر می شود اگر کم کم بدنبال ساخت موقعیت ها و هیجانات و احساساتی باشید که سبب می شوند ، حال دلتان خوب باشد . البته ذکر دو نکته مهم و الزامی است ، اول اینکه در این راه سعی کنید به دیگران وابسته نشوید و ثانیا کاری نکنید که کارتان به بیمارستان ، قبرستان و یا زندان بکشد. و یادتان باشد که لذت های منفی نه تنها نشان از عشق به خود ندارند بلکه برعکس ...


چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

۵- آنچه گذشت 


به کلمه ×گذشت× توجه کنید. گذشته ها گذشته ، حتی همین چند دقیقه پیش ، اتفاقاتی که در گذشته افتاده اند و یا رفتارها ، نقص ها و ... همه تمام شده و رفته است پی کارش و هرگز گذشته بازنخواهد گشت که شما همه چیز را درست کنید پس به گذشته فکر نکنید ، به فکر اکنونتان باشید که یکی از گرانبهاترین دارایی های شماست و در عین حال رایگان در اختیارتان قرار دارد . پس گذشته را کنار بگذارید و به فکر آینده باشید و در ضمن به حرف های بقیه توجه نفرمایید.




فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده