دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» "ویرانم و تدبیری نیست"؛ راه هایی برای کاریزماتیک شدن

سلام و عرض ادب خدمت همه دوستان جذاب و تو دل برو.

سوال: چطور کاریزماتیک باشم؟

اصلا کاریزماتیک یعنی چی؟ کاریزما یعنی جذاب بودن و تو دل برو بودن.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟

کاریزما یعنی متفاوت بودن و غیرعادی بودن یا جاذبه فردی.

این ها معانی لغوی کاریزما هستند.

گاهی آدماهایی را می بینیم که بدجور به دلمان می نشینند، چیز خاصی ندارند اما ناخودآگاه به دل می نشینند، الکی الکی دوستشان داریم. به اینها می گویند کاریزماتیک! یا همان جذاب. چرا جذابند؟ خب آدم های کاریزماتیک همانطور که گفته شد ویژگی های خاصی دارند که در اینجا به تعدادی از آنها اشاره خواهیم کرد.


1-این منم. می خواهم و انجامش می دهم


اگر دوست دارید کمی در مسیر کاریزماتیک بودن جلو بروید قبل از هرکاری سعی کنید به خودتان اعتماد داشته باشید.

دلیلی ندارد که شما نتوانید مثل سایر انسان های بزرگ کار خاصی را انجام دهید. البته که پولدار بودن مهم است ولی خیلی از مردان بزرگ و زنان قدرتمند از صفر شروع کرده اند

اگر اعتماد به نفس داشته باشید پس انرژی مثبت هم خواهید داشت و اگر انرژی مثبت داشته باشید مهربان تر خواهید بود و چه کسی از یک آدم مهربان بدش می آید؟

اگر خودتان، خودتان را دوست داشته باشید دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت. البته جوگیر نشوید و مراقب باشید که هندوانه زیر بغل خودتان نگذارید، شما خیلی انسان بزرگی نیستید اما دلیلی ندارد خودتان را ویران و نابود بدانید. دلیلی ندارد از خودتان خجالت بکشید. چه اهمیتی دارد که دیگران چه فکری می کنند در مورد شما؟

بی دلیل و بی هیچ توقعی بمب انرژی باشید و به خودتان اهمیت بدهید اما نه در حد افراط.

اگر افراط کنید غرورتان سر به فلک خواهد کشید و پاسخ های برعکسی دریافت خواهید کرد. تنها هدف این است که یاد بگیرید کمی به خودتان احترام بگذارید.

شخصی که عاشق او هستید نامش چیست؟ همانگونه که با او برخورد

می کنید با خودتان برخورد کنید.

لبخند بزنید و سرتان در کار خودتان باشد و به ساخت و رشد دادن خودتان بپردازید. به شما قول می دهم اگر مصمم باشید و خسته نشوید، بعد از مدتی به آن فرد کاریزماتیکی که دوست دارید تبدیل خواهید شد.

در ضمن یادتان باشد همه آدم های کاریزماتیک غصه دارند ولی آن را به قصه تبدیل نمی کنند و تنها برای حل مشکلاتشان تلاش می کنند.


2-هیس کاریزماتیک ها حرف بیخود نمی زنند


با هر روشی محاسبه کنیم کسی از آدم پرحرف خوشش نمی آید. مرد یا زن پرحرف دائما فکشان در حال تکان خورد است و گوشی برای شنیدن ندارند دائما در حال حرف زدن هستند و چون نمی دانند از چه صحبت کنند دروغ می گویند و یا به سراغ دیگران می روند و از بدی های دیگران می گویند و... و با این کارشان بیشتر از هم صحبت بودن مردم ازار

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟

می شوند.

از قدیم گفته اند :

گاوان و خران بار بردار

به ز آدم های مردم آزار


بیشتر از اینکه بخواهید با حرف زدن دیگران را به سمت خودتان جذب کنید سعی بفرمایید مرد عمل باشید، مثل کوه ساکت و محکم باشید.

در ضمن دیگران به کسی نیاز دارند تا گوشی برای شنیدن انها باشند نه کسی که دائما حرف می زند.

یادتان باشد سکوت و سنجیده صحبت کردن یکی دیگر از گنج های کاریزماتیک بودن است.

البته این بدان معنا نیست که خجالتی و کم رو باشید. اگر بصورت افراطی ساکت باشید نتایج برعکسی دریافت خواهید کرد.


3-می خواهیم سلفی بگیریم


این ساده ترین راه جذاب بودن است، احتمالا 7 میلیارد نفر از 8 میلیارد انسانی که روی زمین زندگی می کنند از کسی که معمولا روی چهره اش یک لبخند کوچک است خوششان خواهد آمد و این نیاز به توضیح بیشتری ندارد، همیشه تمرین کنید تا یک لبخند کوچک روی صورتتان باشد و چشمانتان نیز خندان باشد.

تنها اثر کوچکی از شادابی روی صورتتان کافیست. پس به دوربین سلفی زندگی نگاه کنید و لبخند کوچکی بزنید.


4-دو دوتا می شود چند؟


آدمی که اهل مطالعه باشد و کمی از دنیای اطراف یا از روح و روان انسان ها کمی اطلاع داشته باشد یا تاریخ بداند یا برای هر حرفی بتواند شعری از حافظ یا مولانا یا سعدی یا رودمی بخواند، همیشه جذاب بنظر می رسد.

آدمی که دانا و فهیم است همه جا مورد لطف و احترام است او معمولا ساکت است و وقتی حرفی می زند همه به احترامش ساکت می شوند و هرگاه دهانش باز می شود مثل این است که صدفی باز شده باشد و مرواریذی از آن خارج شود و برعکس هیچکس انسانی را که روی هوا حرف می زند را جدی نمی گیرد و این از کاریزماتیک بودن شما خواهد کاست.

این امر نیازی به پرداخت پول برای خرید کتاب های قطور ندارد، تنها اینترنت خود را روشن کنید و جمله "خلاصه کتاب ها" را سرچ کنید و از مطالعه لذت ببرید، تنها روزی 15 دقیقه مطالعه کافیست.


5-لباست رو از کجا گرفتی؟


ظاهر شما روی جذابیت شما تاثیر زیادی دارد پس سعی کنید لباس هایتان را اتو بکشید، به خودتان عطر بزنید، دندان هایتان را مسواک بکشید، به پوستتان برسید، اگر در توانتان هست ساعت بپوشید ولی سعی کنید سادگی را فراموش نکنید. با تجملاتی بودن جذاب نخواهید شد، تنها بهداشت را رعایت کنید و کمی خوش بو باشید.


6- کلاس اخلاق


سعی بفرمایید روی اخلاق خود کار کنید. ناراحت نشوید اما تلاش کنید که کمی باشعورتر باشید، زبان خود را کنترل کنید، چشم هایتان را کنترل کنید، مودب باشید، دروغ نگویید، غیبت نکنید، تحت تاثیر نباشید، جوگیر نشوید، لباس زننده نپوشید، بهداشت فردی را رعایت کنید، به دیگران احترام بگذارید، ناسزا نگویید و در کل هرچه را که مرتبط با اخلاق

می باشد را در نظر داشته باشید.



7-این همه راه!


همراهان عزیز ارم بلاگ و لایف دیزاین توجه داشته باشید که برای جذاب بودن راه های زیادی وجود دارد و این شما هستید که باید مصمم باشید و تصمیم بگیرید که جذاب باشید یا خیر

موردی که به آن اشاره نشد این بود که سعی کنید راه درآمدی پیدا کنید.

این مورد عمدا ذکر نشد چراکه خیلی از ما توانایی و یا شرایط آن را نداریم

وگرنه درامد داشتن و یا تلاش برای ثروتمند شدن و زندگی بهتر ساختن همیشه جذاب است.


پایان

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده