بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» راز زوج های خوشبخت چیست؟؛نتیجه مطالعه روی 11000 زوج

راز زوج های خوشبخت چیست؟؛نتیجه مطالعه روی 11000 زوج

راز خوشبختی در زندگی مشترک چیست؟


 در ابتدا باید گفت که سبک زندگی مشترک، سبک زندگی سختی است. هر دو نفر باید به سختی کوشش کنند و شکیبایی زیادی داشته باشند. بهتر است در ابتدا تصویر اشتباهی که از سبک زندگی مشترک در ذهن خودمان داریم را اصلاح کنیم و سپس برای ساخت زندگی مشترک منحصر به فرد خود الگوسازی نماییم. گاهی برخی افراد، زندگی مشترک را در حد یک سرگرمی و بازی درنظر می گیرند و پذیرای مسئولیت‌های جدی در این‌باره نمی باشند. لازم است توجه بفرمایید؛ شخصی که ما برای زندگی مشترک انتخاب کرده ایم بیشتر از تلاش برای ساخت رابطه‌ی ایده‌آل، اهمیت دارد. زندگی آن هم از نوع مشترک، یک عامل پویا و در حال گردش است. پس این موضوع که شما بتوانید با الگو برداری از زندگی دیگران، نتیجه‌ی یکسانی بگیرید کاملا اشتباه است و شما را دچار مشکل خواهد کرد. زیرا شاید یک کنش در زندگی دیگری واکنشی خوب از طرف مقابل داشته باشد ولی در زندگی شما همان کنش، واکنش فاجعه باری به همراه داشته باشد.

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟


یافته پژوهشگران درباره داشتن یک زندگی با خوشبختی


محققین این حوزه، به این نتیجه رسیدند که هر کسی در رابطه خواسته‌ها و عوامل رضایتمندی متفاوت از دیگری دارد. در واقع این موضوع به قدری اهمیت دارد که باید در درباره‌ی آن با شریک زندگی خود وارد گفت و گو و مذاکره شوید. در این صحبت ها بسنجید که آیا می‌توانید در طول زندگی، خواسته‌های شریک زندگی خود را برآورده بفرمایید یا خیر. آیا مایلید در این راستا تلاشی بکنید یا خیر. در واقع نیازی به فداکاری همیشگی وجود ندارد. تنها بهتر است بفهمید که آیا آرمان ها و ایده آل های او با شما یکی است یا نه. اگر اینگونه باشد، شما از ادامه زندگی با آن شخص و تلاش‌هایی که برای بهتر ساختن زندگی خود دارید، لذت خواهید برد و طعم خوشبختی را خواهید چشید. محققین در باب این مسئله می‌گویند که اگر شخصی که مناسب عقاید و سبک زندگی شما نیست را پیدا نمی‌کنید، الگوهای رفتاری خود را تغییر بدهید. در یک رابطه حدود ۴۰ الی ۶۰ درصد، ما هستیم که تعیین می‌کنیم که چگونه با ما رفتار بشود.


خبرگزاری ایسنا-آخرین خبر



بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده